1 2020 ux newsroom article

LEXUS’ HISTORIE: REJSEN MOD ET GLOBALT BRAND

Denne korte virtual reality video, genfortæller historien om hvordan Lexus, har etableret sig som et succesfuldt, innovativt, globalt brand, på blot 30 år.
Beskriver udfordringerne forbundet med at komme ind på luksusbilmarkedet og hvordan Lexus drager inspiration fra Japanske traditioner som omotenashi gæstfrihed og takumi håndværk, for at skabe helt unikke biler og oplevelser.
Se filmen og få et indblik i store milepæle i Lexus’ historie som fx: lanceringen af første generations RX-model der banede vejen for luksus SUV’er verden over; RX 400h, den første luksus hybridbil nogensinde; og LFA, en håndlavede superbil, der definerede Lexus’ unikke tilgang til udviklingen af højtydende biler.
Over tid er Lexus vokset til et globalt brand og under hele rejsen har forventningerne til et luksusbrand været i fokus. Med en menneskecentreret tilgang producerer Lexus biler, som ikke blot giver deres kunder fantastiske køreoplevelser, men fantastiske livsstilsoplevelser.
Filmen giver en udvidet 2D oplevelse og kan ses på mobil, tablet, eller computer. Ser du den på mobil, kan det anbefales at vende skærmen, så du får den bedste 360-graders oplevelse. På tablet kan du med fingeren flytte billedet, og på computeren kan du bruge musen.